Támogatás segítette Nyírcsaholyt az ASP központhoz való csatlakozáshoz
- Írta: Nyírcsaholy Önkormányzat
- Közzétéve Helyi hírek
Tájékoztató, a KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-01185 kódszámú „Csatlakozási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez” tárgyú pályázatról
Nyírcsaholy Község Önkormányzata pályázatot nyújtott be a KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16 kódszámú „Csatlakozási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez” tárgyú pályázati kiírásra Nyírcsaholy Község Önkormányzat Képviselő-testületének az ASP rendszerhez történő kötelező csatlakozásról és a csatlakozással járó lehetőségről szóló 2/2017. (I.20.) önkormányzati határozata alapján. A pályázat elbírálását követően az Önkormányzat 6 millió Ft vissza nem térítendő Támogatásban részesült.
Pályázatunk címe: „Nyírcsaholy Község Önkormányzata ASP központhoz való csatlakozása”, kódszáma: KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-01185.
Támogató szervezet: A Közigazgatás- és Közszolgáltatás-fejlesztés Operatív Program keretén belül a Miniszterelnökség.
A Projekt megvalósításának kezdete: 2017.05.02.
A Projekt befejezésének határideje: 2018.06.30.
A támogatás intenzitása 100 %
A pályázat benyújtására azért került sor, mert a Mötv.114.§. (2) bekezdése szerint a helyi önkormányzatnak – egyes kötelező feladatinak informatikai támogatása céljából – csatlakoznia kellett a helyi önkormányzatok feladatellátását támogató, számítástechnikai hálózaton keresztül távoli alkalmazásszolgáltatást nyújtó, az állam által biztosított, elektronikus információs rendszerhez, melyhez a Miniszterelnökség támogatást nyújtott.
Nyírcsaholy Község Önkormányzata csatlakozott az ASP rendszerhez a gazdálkodási és az önkormányzati adó szakrendszerrel, az ingatlanvagyon kataszterrel, az iratkezelő, ipar-kereskedelem, valamint a hagyaték szakrendszerrel.
A pályázatból megvalósult a szakrendszerek adatmigrálása, adattisztítása, valamint az új ASP program tesztelése és élesítése.
Az ASP program használatát a köztisztviselők képzéseken való részvétellel sajátították el. A pályázat megvalósítása során 6 db munkaállomást Windows környezetben, 2 db laptopot, 7 db kártyaleolvasót, 1 db multifunkciós nyomtatót, 1 db Switch 24 portot vásároltunk. A pályázati keretből aktualizáltuk a Gazdálkodási Szabályzatot, Informatikai Biztonsági Szabályzatot és az Iratkezelési Szabályzatot a hatályos jogszabályi előírásoknak megfelelően.
A záró kifizetési igénylés benyújtásának határideje: 2018.08.29.
A 2014-2020 programozási időszakra rendelt források felhasználására vonatkozó uniós versenyjogi értelemben vett állami támogatási szabályokról szóló 255/2014 (X.10) Korm. rendeletben foglaltaknak megfelelően a támogatás kifizetése megtörtént, a projekt megvalósult.