Hogyan használjuk fel a képeket a marketingben
- Írta: Szponzorált cikk
- Közzétéve Érdekességek
A képek a promóciós stratégiák szinte minden aspektusában helyet kapnak. Az alábbiakban bemutatjuk a legnépszerűbb (és legegyszerűbb) helyeket, ahol képeket és látványelemeket építhet be a marketingbe.
Stock képek a közösségi médiában
A közösségi média minden bizonnyal képbőséges médium. Az olyan hálózatok, mint az Instagram és a Snapchat gyakorlatilag képeket igényelnek, de a Facebook, Twitter, LinkedIn és mások márkák is óriási hasznot húznak a képek és látványelemek használatából.
Akár képet tesz közzé az idővonalon, akár fiókját új borító- és profilképekkel frissíti, minden hálózat bizonyos képméreteket javasol. A közösségi média használatához szükséges képek méretezése fontos, mivel a helytelen méretek akadályozhatják a többi képet, vagy rossz minőségűvé tehetik a posztjait – és ezáltal érdektelenné tehetik a közönséget.
Megjegyzés: Próbáljon meg minden hálózaton ugyanazokat az azonosító képeket használni – akár fényképezett, akár digitálisan tervezett. Ez magában foglalja a borítóképeket, profilfotókat, logókat és egyebeket. Segít a márka identitásának és ismertségének kialakításában a követői körében.
Képek emailben
Ügyfelei naponta sok e-mailt kapnak. Ha úgy döntenek, hogy kinyitják a tiédet, azt akarod, hogy maradjanak itt és olvassák el, igaz? Természetes.
A képek segíthetnek ebben. Akár termékfotót, akár márkaképeket vagy szórakoztató GIF-eket oszt meg, a képeket tartalmazó e-mailek elköteleződhetnek, érdeklődhetnek az olvasók, és jobban értesülhetnek az e-mailek céljáról.
Képek a blogbejegyzésekben
A blogbejegyzések és cikkek hagyományosan szövegközpontú marketing erőfeszítések, de ez nem jelenti azt, hogy nekik – és az olvasóknak – ne lennének hasznuk bizonyos képekből. A tartalomhoz hozzáadott képek illusztrálhatják témáit, lekötik az olvasókat, és élénkíthetik az egyébként hosszadalmas szövegrészt.
A blogbejegyzésen belüli képek lehetnek infografikák, magyarázó fotók, képernyőképek vagy termékképek, és bármely blogbejegyzés borítóképének (a bejegyzés tetején és a bejegyzés összefoglalójával együtt megjelenő képnek) meg kell felelnie a tartalom céljának.
Képek a termékekkel
Ahogy fentebb említettük, a termékfotók segíthetnek a fogyasztóknak a termékeik kiválasztásában és megvásárlásában – vagy rávehetik őket az ellenkezőjére. Fontolja meg, hogy befektet a kiváló minőségű, professzionális termékfotózásba, vagy használja a legjobb fényképezőgép-eszközeit. Ha a terméke digitális, például szoftver vagy webalkalmazás, mellékeljen sok képernyőképet és animált GIF-et, amelyek illusztrálják, hogyan néz ki a termék a vásárlás után.