Áramszünet okozott szolgáltatáskiesést a Vodafone-nál és a Telekomnál
- Írta: mti
- Közzétéve Országos hírek
Újra zavartalanul működnek a Vodafone szolgáltatásai, miután kedden délelőtt áramszünet okozott szolgáltatáskiesést - közölte a szolgáltató az MTI-vel.
Azt írták, hogy a Vodafone Magyarország ügyfelei január 2-án délelőtt rövid kimaradást tapasztalhattak a szolgáltatások működésében. A kimaradást áramszünet okozta az egyik szerverközpontban, a forgalom átirányításának ideje alatt a szolgáltatások az ország több pontján nem voltak elérhetőek. A szolgáltató munkatársai a hibát elhárították, így a mobilszolgáltatások ismét zavartalanul működnek - közölték.
Felhívták a figyelmet, hogy néhány mobilkészülék automatikusan nem csatlakozik újra a hálózathoz. Ezekben az esetekben egyszerű megoldás lehet a készülék újraindítása, vagy repülőgép üzemmódba váltása, majd visszaállítása, amely megoldja a problémát.
Jelenleg a Vodafone ügyfélszolgálata túlterhelt, ezért a szolgáltató kéri az ügyfeleit, hogy az esetleges teendőkkel kapcsolatban a Vodafone Magyarország Facebook oldalát látogassák meg, ahol további információkat találnak.
A Magyar Telekom a közösségi oldalán közölte: áramellátási hiba miatt a Telekom IPTV és Telekom TV szolgáltatásai, valamint a mobil hangszolgáltatás elérhetősége kedden délelőtt akadozhatott.
A Magyar Telekomnál is helyreállt a szolgáltatás kora délutánra, amit egy áramszünet okozott kedden délelőtt. Ugyanez az áramkimaradás okozott problémát a Vodafone-nak is, ők valamivel korábban számoltak be az MTI-nek a zavartalan működés helyreállításáról.
A cég korábbi közlése szerint a Vodafone Magyarország ügyfelei kedd délelőtt rövid kimaradást tapasztalhattak a szolgáltatások működésében. A kimaradást áramszünet okozta az egyik szerverközpontban, a forgalom átirányításának ideje alatt a szolgáltatások az ország több pontján nem voltak elérhetőek.
Az áramellátási hiba miatt a Telekom IPTV és Telekom TV szolgáltatásai, valamint a mobil hangszolgáltatás elérhetősége kedden délelőtt akadozhatott - közölte a Magyar Telekom.
A szolgáltatók kitértek arra is: néhány mobilkészülék automatikusan nem csatlakozik újra a hálózathoz. Ezekben az esetekben egyszerű megoldás lehet a készülék újraindítása, vagy repülőgép üzemmódba váltása, majd visszaállítása, ami megoldja a problémát.
-MTI-